O NTL-u

Lokalna snaga i nacionalni doseg

Narodni trgovački lanac d.o.o. domaća je maloprodajna tvrtka s dugogodišnjom tradicijom poslovanja u Hrvatskoj. Specijalizirani smo za trgovinu mješovitom robom, s naglaskom na prehrambene proizvode i svakodnevne potrepštine po pristupačnim cijenama. Naše prodavaonice nalaze se pretežito u manjim mjestima, gdje kupcima nastojimo osigurati kvalitetnu i pouzdanu uslugu u susjedstvu.

S više od 2000 zaposlenika, snažan smo oslonac lokalnim zajednicama, a naša ponuda temelji se na bliskoj suradnji s domaćim proizvođačima i dobavljačima. Uz odgovorno poslovanje i stalna ulaganja u kvalitetu, digitalizaciju i održivost, gradimo povjerenje potrošača i partnera diljem zemlje.

Naš cilj je postati i ostati prvi izbor kupaca za svakodnevnu kupnju – pouzdano, lokalno i pristupačno.

341

prodajnih mjesta

800+

Robnih marki

2100

Zaposlenih

Strateški ciljevi

Osigurati dugotrajan i stabilan rast svih članova Narodnog trgovačkog lanca d.o.o., te zadovoljstvo svakog kupca

Osigurati ponudu kvalitetnih proizvoda vlastite robne marke po konkurentnim cijenama na tržištu

Razvijati i ulagati u hrvatsko gospodarstvo kroz suradnju s domaćim proizvođačima

NTL-ov doprinos zajednici

Politika društva je podržati lokalnu zajednicu kroz uključivanje u humanitarne i društvene aktivnosti, čime NTL jača svoj identitet kao narodni i društveno odgovoran lanac. Filozofija poslovanja uključuje ulaganje u ljude, lokalne proizvođače i zajednicu u kojoj djeluju.

Razvoj vlastitih robnih marki

NTL razvija i vlastite robne marke koje kupcima nude kvalitetu po nižim cijenama. To uključuje osnovne prehrambene i neprehrambene proizvode, čime se dodatno ističu u odnosu na konkurenciju.

NTL kroz godine

Uz vas više od 20 godina

2002.

Osnovan je Narodni trgovački lanac d.o.o.

2010.

Otvoren centar za otkup voća i povrća u Metkoviću

2013.

NTL preuzima Biljemerkant i širi poslovanje na regiju Istok

2024.

NTL preuzima TP Varaždin i širi poslovanje na regiju Sjever